tirsdag den 5. marts 2013

Lidt Krea-tid

Endelig var der et hul i kalenderen til at være lidt krea-aktiv igen. Så jeg har været igang med mine nyerhvervet porcelænstusser og color dekor-bogstaver, kan ses her. Nu står det til tørre og skal bages i morgen. Glæder mig til at få blomster i potterne med striber, lys på fadet og nødder i skålen:-)




 Lopperne fra weekenden og lidt Ikea porcelæn.





Tænker jeg vil have små planter i potterne, men kunne også bruges til tusser, eller tandbørsten. Jeg synes at striberne giver et fint enkelt udtryk. Jeg fandt inspiration i Anne Blacks fine design og Fru Hansens blog (Super fin blog) 


Color Dekor- bogstaver er simpelthen så fine og nemme at arbejde med, er slet ikke færdig med at arbejde med dem. De kan købes her.

Fandt dette fine ovale fad på genbrugen til en 10'er og så er det helt fladt som en plade bare, synes det var så fint, inspiration fra Liebes fine firkantet fad. Glæder mig til at have et lys der på. 

1 kommentar:

  1. Hvor er det fint ;)
    Det må jeg helt sikkert også forsøger mig i når tiden er til det;)

    SvarSlet