mandag den 18. november 2013

En ide

.. som jeg så i Alt for damernes Interiør. Jeg synes ideen var rigtig fin og for noget tid siden købte jeg en kasse i Netto, jeg havde bare ikke rigtig fundet ud af, hvor den skulle hænge eller hvordan den skulle hænge - så ideen faldt lige i min smag.

Jeg har hængt den i entreen på en af vores sømknager, bundet op med et sort bånd. Jeg synes det ser super fint ud - bonus er, at jeg bare kan pille den ned, hvis jeg bliver træt af det, nu hvor der ikke er boret huller i væggen.   





6 kommentarer:

  1. Det var da en smart idé til den super flotte kasse. Holder det godt nok bare med snoren?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg.. Jeg skulle lige finde balancen, så hænger den meget fint...

      Slet
  2. Hvor er det flot! Har lige fundet din fine blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Anita. Du er meget velkommen til at kigge med:-)

      Slet
  3. Fed ide. Og dejlig blog. Jeg bliver hængende

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine, du er meget velkommen til at blive hængende:-)

      Slet