onsdag den 27. november 2013

Inspiration fra sidste år

Nu er det lige om lidt at jeg skal have pyntet op til jul herhjemme, så jeg bladrede lige billederne igennem fra sidste år, for at få lidt inspiration.


Jeg skal helt sikkert have et rensdyr på min væg igen i år, i år bliver det i sort/hvidt stribet tape, mine gamle julekugler kommer igen i år i den fine glas vase jeg har fået af min faster og så skal jeg bruge mine HAY display me kasser til at have julerier i. Julen handler jo også lidt om (hvert fald her hjemme) at pakke nogle af de vante sager væk og finde julepynten frem. Så har man en masse nye ting at kigge på i julen og efter jul virker der lidt tomt, men samtidig også bare dejligt at få sine elskede sager frem igen efter en måned gemt væk. Det elsker jeg virkelig ved julepyntningen.

Du kan se indlægget om rensdyret og vasen med julekugler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar