søndag den 3. november 2013

Juleforberedelser

Åh jeg elsker bare denne tid her op til, at der skal pyntes op til jul. Der findes så meget fint julepynt i butikkerne og man skal sortere og vælge, hvad man synes julesamlingen skal udvides med dette år.

Jeg synes, at supermarkederne har mange fine ting til billige penge og som passer til tendenserne.
Jeg handler primært i Rema, det er den der ligger tættest på og så synes jeg faktisk, at den har det jeg skal bruge til hverdag.

Udover de fine lyshuse, har de i tiden nogle fine lysestager, formet som juletræer ala kähler og så til 10 kr stykket.
De måtte altså bare tilføjes til min julesamling.


4 kommentarer:

  1. De er så fine! Har været i Rema 5 gange uden held efter dem (lidt desperat) haha ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor ærgerligt at du ikke har fået dem, tror også de er udsolgt, men de er super fine.

      Slet